شناسه خبر : 92136
سه شنبه 18 مرداد 1401 , 12:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در هیئتی در غرب تهران برگزار شد:

مراسم شام غریبان در بیت الحسن(ع) جانبازان/تصاویر

یکی از هیئاتی که چند سالی است در زمینه مذهبی و فرهنگی فعالیت می نماید، هیئت "سالار زنیب«س»" با مدیریت جانباز نخاعی"حسین مهرآیین" در غرب تهران است...

فاش نیوز - محرم، تاسوعا و عاشورای حسینی امسال در حالی با شور و حال و معنویت بسیاری در اقصی نقاط کشور عزیزمان و دیگر کشورهای دنیا برگزار شد که روز به روز بر ارادتمندان و شیفتگان حضرت ابا عبدالله(ع) افزوده می شود.

در بین ایثارگران و جانبازان نیز این آیین مذهبی از جایگاه بالایی برخوردار است و عزیزان جانباز که بعضا هیئت دار هستند و مدیریت هیئتی را بر عهده دارند، هم از جانبازان عزادار و هم از قاطبه مردم متدین، به عنوان خادم میزبانی می کنند و برنامه های متنوعی را به اجرا درمی آورند.

 یکی از هیئاتی که چند سالی است در زمینه مذهبی و فرهنگی فعالیت می نماید، هیئت "سالار زنیب«س»" با مدیریت جانباز نخاعی"حسین مهرآیین" در غرب تهران است که در حسینه ای چند ده متری، ولی به وسعت قلوب عزاداران حسینی با عنوان "بیت الحسن«ع» " فعالیت می نماید که غیر از جانبازان غرب تهران، میزبان بسیاری از جوانان و نوجوانان دختر و پسر می باشد.

 در محرم سال جاری که از اول محرم تا سیزدهم محرم ادامه دارد، حاج مجید مشهدی حسین سخنرانی می کند و کربلایی حسن جعفری نیز به عنوان ذاکر اهل بیت، با ذکر مصیبت و مداحی دل های عاشقان امام حسین علیه السلام را جلا می دهند.

 هیئت سالار زینب که در طول سال و ایام شهادت و عزاداری ائمه معصومین علیهم السلام و اعیاد مذهبی برنامه دارد، کلاس هایی نیز در زمینه عقاید و آموزش و همچنین پاسخ به شبهات و سئوالات روز جامعه و جوانان را با دعوت از سخنرانان مطرح و کارشناسان برگزار می کند تا ضمن بالا بردن شور حسینی، شعور حسینی را در بین جوانان و نوجوانان که تشنه معارف دینی هستند ارتقا دهد.

هیئت "سالار زینب" در غرب تهران، بلوار امیرکبیر، بلوار هاشم زاده، قائم پنجم شرقی، پلاک14 واقع است که جلسات هفتگی و مناسبتی در آن برگزار می گردد.

تصاویر زیر مربوط به شام غریبان حضرت اباعبدالله الحسن(ع) در این هیئت می باشد:


* عسکری

اینستاگرام
عظم الله اجورکم
خداوند ان شاءالله همه عزاداران را حاجت روا نماید.
تبارک ا....عزاداریها قبول انشالله
‌التماس دعای فراوان
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi